Tiitlist
Eesti Sportauto tiitlit jahivad asfaldit üles kiskuvad võimsaimad ja kiireimad mudelid, mida hinnatakse justnimelt sportliku sõidu omaduste, kontrollitavuse, täpsuse ja lõbu põhjal. Tegemist pole otseselt rajaautodega, vaid pigem masinatega, mille tootmisel pole ratsionaalsus olnud esmatähtis.
Kuna mõningad sportautod jõuavad pressi- ja demosõitudeni omajagu aega pärast esmast avalikustamist, konkureerivad Eesti Sportauto tiitli jagamisel sõidukid, mis on möödunud aasta jooksul Eesti autoentusiastide ja -ajakirjanike istumise alt läbi käinud.
Eesti Sportauto 2023 tiitlit esitleb Graham Hill.
EESTI SPORTAUTO 2023 ON FERRARI 296 GTB
Eesti Sportauto tiitlit jahivad asfaldit üles kiskuvad võimsaimad ja kiireimad mudelid, mida hinnatakse justnimelt sportliku sõidu omaduste, kontrollitavuse, täpsuse ja lõbu põhjal. Tegemist pole otseselt rajaautodega, vaid pigem masinatega, mille tootmisel pole ratsionaalsus olnud esmatähtis.
Kuna mõningad sportautod jõuavad pressi- ja demosõitudeni omajagu aega pärast esmast avalikustamist, konkureerivad Eesti Sportauto tiitli jagamisel sõidukid, mis on möödunud aasta jooksul Eesti autoentusiastide ja -ajakirjanike istumise alt läbi käinud.
Eesti Sportauto 2023 tiitlit esitleb Graham Hill.
EESTI SPORTAUTO 2023 ON FERRARI 296 GTB
Žürii:
Georg Linnamäe
Karl Salumäe
Karl Kirs
Liis Elts
Margus Pipar
Martin Rump
Paula Johanna Adamson
Tõnu Korrol
Veli Rajasaar
Rallisõitja
Äripäev
Masinawärk
Graham Hill
Autoleht
Ringrajasportlane
Autoentusiast
Autoentusiast
Accelerista
Georg Linnamäe
Karl Salumäe
Karl Kirs
Liis Elts
Margus Pipar
Martin Rump
Paula Johanna Adamson
Tõnu Korrol
Veli Rajasaar
Rallisõitja
Äripäev
Masinawärk
Graham Hill
Autoleht
Ringrajasportlane
Autoentusiast
Autoentusiast
Accelerista
Finalistid: